Wyjazdy firmowe – czym kierować się przy wyborze odpowiedniej firmy eventowej?

 

Wybór firmy eventowej jeszcze kilka lat temu był sprawą bardzo prostą. Było tak dlatego, że agencji eventowych było stosunkowo mało i właściwie reprezentowały one bardzo zbliżony poziom. Dziś, kiedy jest ich znacznie więcej i kiedy na pierwszy plan wybijają się te niesamowicie kreatywne i profesjonalne, wybór jest znacznie trudniejszy. Mimo to pokusiliśmy się o spisanie kilku aspektów, na które warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o wyjazdy firmowe.

Koszt zatrudnienia agencji eventowej

Jedne firmy eventowe organizują wyjazdy turystyczne dosłownie za bezcen, a praca innych warta jest krocie. Jednak wcale nie ma to odzwierciedlenia w poziomie świadczonych usług. Wręcz przeciwnie – czasami może się zdarzyć, że tania firma eventowa zorganizuje imprezę znacznie lepiej, niż ta droga. W tym przypadku nic nie jest pewne, aczkolwiek warto zrobić reasearch, żeby nie popaść w skrajności. Czyli nie przepłacić, ale też nie oszczędzać za bardzo i nie doprowadzić tym do sytuacji, że impreza firmowa będzie całkowitą klapą.

Dotychczasowe realizacje

 

Z zatrudnianiem firmy eventowej jest tak, jak z zatrudnianiem fotografa – najpierw powinniśmy zobaczyć, jaką jakością może się on pochwalić. Trzeba poprosić o referencje od firm, które dotychczas współpracowały z daną agencją. Obejrzeć zdjęcia i filmy, które ukazują nastroje uczestników zabawy, dekoracje oraz ogólny charakter imprezy.

Zaplecze techniczne

 

Konieczne jest, by zorientować się, jakim zapleczem technicznym dysponuje dana firma. Jedne firmy mają wszystko na własność i tym samym mogą nam zagwarantować nie tylko dostawienie stołów, krzeseł czy jakiegoś wyposażenia, ale też niższą cenę. Inne firmy eventowe natomiast wypożyczają cały sprzęt lub jego większość. Tym samym mają mniejsze możliwości w zakresie realizacji i zazwyczaj też chcą za taką usługę większych pieniędzy.

Różnorodność scenariuszy

 

Dobra firma eventowa, która organizuje imprezy integracyjne dla firm, powinna dysponować mnogością gotowych scenariuszy. Tych scenariuszów powinno być możliwe jak najwięcej, by przedsiębiorca mógł wybrać sobie na szybko to, co mu się podoba lub ewentualnie połączyć dwa różne pomysły w jeden. Wtedy realizacja będzie szybka, a agencja eventowa będzie pewna, że cała impreza się powiedzie, dlatego że mają ją już przetestowaną i wiedzą, jak będzie to wyglądać.